Pengikut

Khamis, Ogos 02, 2012

Lil one's closet

Sticker ni ditempah oleh Mieza untuk perniagaannya. Dah selamat sampai dan ditampal barangkali. Terima kasih sudi bekerjasama dengan kami ;)



Macam² barang comel yang dijual di Lil one's closet. Serius 'menggoda' mata, insyaAllah nak beli sesuatu untuk anak buah nanti. Harga un boleh tahan. Antara barangn yang ada:-

 DISNEY PRINCESS TROLLEY LUGGAGE BAG




• SEJADAH


• BEANIE HEADBAND
Baby ni jauh lebih comel dari baby dalam sticker kat atas tu ;)



Apa lagi jom jenguk


Sebarang tempahan atau pertanyaan boleh dihantar ke yusofbinngadi@gmail.com. Terima kasih. ;)

2 ulasan:

  1. awak amik tempahan buat pelekat ye? kalau mug yg terus print gmbar tanpa guna pelekat buat jugak tak?

    BalasPadam

Ini cuma blog pelekat, silakan tempah jika berminat.. ;D