Pengikut

Sabtu, Julai 28, 2012

Sticker kahwin Yus & Yan

Masih ingat lagi majlis pertunangan Yusri dulu? Rasa macam kejap je diaorang bertunang tup² dah nak tiba majlis kahwin, Alhamdulillah. Sebagai kawan aku tumpang gembira dan tumpang berkat. Semoga majlis kauorang nanti berjalan lancar dan dicucuri rahmat, aminnn. ;)

Yang kecil comel molek ni bersaiz 3 cm x 1.5 cm. 600 pcs kesemuanya, nasib baik dah siap potong di mesin, kalau tak boleh lebam ibu jari nak potong dan tampal satu². Belum lagi yang 2000 pcs sticker "terima kasih" untuk semua tetamu tu. Mujurlah ada mesin cap Roland hihi.



Yang ini pulak bersaiz 4 cm x 4 cm dan design semua disiapkan oleh kawan bakal pengantin. Cuma perlu disunting sikit, set saiz terus print. ;)



Sebarang tempahan atau pertanyaan boleh dihantar ke yusofbinngadi@gmail.com. Terima kasih. ;)

11 ulasan:

  1. chantek....siap potong......terbaikkkk....

    BalasPadam
  2. terima kasih kawan...kerja memang terbaik..akan terus berurusan dengan kamu..hehe :)

    BalasPadam
  3. salam kawan
    harga camne?
    dari http://aempat.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. salam..nk tnya harga..email ameyna86@gmail.com

    BalasPadam
  5. salam.nak tanye harga dan kuantiti.whatsup 0195850626 or email noorbaizurabintisamsudin@gmail.com

    BalasPadam
  6. Salam..nak tanye harga sticker 3cmx 1 cm untuk tulis terima kasih n nama pengantin...tlg reply pada 0172987491 yer..tq-aiman fahmy

    BalasPadam
  7. salam,harga kira mcm mane.
    puteri_madirah@yahoo.com

    BalasPadam
  8. as salam nk tempah mcm ni tp tukar kaler. blh sms or whassup 018-6606741. ina. tq

    BalasPadam
  9. Slm..blh pm sy harga..nadia_girls05@yahoo.com

    BalasPadam
  10. Harga striker to long wasap 016 2651214 utk 2000

    BalasPadam
  11. Alhamdulilah...cantik bolehlah oder jk murah

    BalasPadam

Ini cuma blog pelekat, silakan tempah jika berminat.. ;D