Pengikut

Jumaat, November 25, 2011

Mahu ka tak mahu?

Bila ada yang meminta, kita pun cuba tunaikan dengan senang hati hehe. Brader Ikhwan Hariz, ada mintak aku buat gambar bawha ni sebagai pelekat. Pasa promosi aku tak perlu risau katanya.. ;D



Bila jadi pelekat, macam bawah ni la hasilnya. Tapi maaf, gambarnya sangat cantik. Almaklumlah kamera murah tanpa lampu denyar digunakan pada malam hari hehe.





Saya budak baru belajar, kalau ada kekurangan sila kasi tahu ye. Sebarang pertanyaan korang boleh hantar ke yusofbinngadi@gmail.com. Terima kasih. ;)


5 ulasan:

  1. Tak syiok la kalau cuma sekadar di bibir. Kalau berani sila la order betul².. ;P

    BalasPadam
  2. satu rm 1 kn?
    aku amek 3
    lg balance nnt aku email,k :D
    sbb na buat sticker sendiri la bro
    sayang pelekatku :D ?
    haha..

    BalasPadam
  3. pelekat???
    wohh!!!! nk jugakkk....
    tp xtau icon ape =.='


    nakkkk... sobbss

    BalasPadam
  4. AKU nak oder . tapi aku nak sangatttttttt pelekat doodle ala2 macam muka aku . heeee ;)

    BalasPadam

Ini cuma blog pelekat, silakan tempah jika berminat.. ;D