Pengikut

Selasa, Oktober 02, 2012

Urusan cinta saya :)

"Ini adalah rusan cinta saya, Nurul dengan pasangan saya Irwan" adalah ayat pertama yang keluar dari mulut Nurul ketika nak menempah sticker ni dengan Tuan Blog. Bunyinya memang jiwang tapi apa salahnya kan?

• Sticker 'terima kasih'
 (Diameter 4cm)



Kalau tengok dari jumlah sticker, boleh tahan ramai juga tetamu yang dijemput ke majlis diaorang ni nanti. Apa pun Tuan Blog doakan yang terbaik, semoga majlis berjalan lancar dan kalian kekal bahagia hingga ke syurga, aamiin. ;)



 Hihi takda lah ayat tu rekaan semata-mata ;D



Sebarang tempahan, pertanyaan atau pendapat boleh dihantar ke yusofbinngadi@gmail.com. Terima kasih. ;)

7 ulasan:

  1. ;D

    Manusia, luar kadang² nampak lebih brutal dari orang lain tapi hati kat dalam sebenarnya jiwa. hihi

    BalasPadam
  2. yousof ambil tempah buat sticker utk majlis kahwin jer ker?

    BalasPadam
  3. • Ayie Abas > Takda lah bang, kebetulan sekarang kan dah tiba 'musim' naik pelamin, Alhamdulillah ramai yang tempah sticker untuk majlis masing².

    Jenis sticker lain abang boleh tengok dekat bahagian label sebelah kiri blog picisan ni, namecard, banner & banting pun ada ;)

    BalasPadam
  4. intereting! leyh order dkt kamu nati ble combi punye edays!


    do visit! :D
    http://edazzleshop.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/EDazzleShop/

    BalasPadam
  5. InsyaAllah boleh..


    Orait, terjah! ;D

    BalasPadam

Ini cuma blog pelekat, silakan tempah jika berminat.. ;D