Pengikut

Sabtu, Mei 26, 2012

Sticker untuk gitar

 Orang kata biar guna gitar Kapok, asalkan skil mantap dah cukup untuk challenge pemain gitar Fender.. hehe

Gitar Kapok natural kosong, selain dibiar lesu dan kusam macam tu adalah lebih kacak kalau ditampal dengan sticker. Contoh macam gitar kawan aku ni ha. 


Paling kurang sambil petik gitar, sambil cipta lagu bila tengok sticker tu bertambah la ideanya.. hehe

Mahu berkenalan dengan Aerul. boleh klik sini. ;D


 Kami budak baru belajar, kalau ada kekurangan sila kasi tahu ya. Sebarang tempahan atau pertanyaan boleh dihantar ke yusofbinngadi@gmail.com. Terima kasih. ;)

7 ulasan:

  1. cool sgtttttttttt sticker gitar tu brooo :P

    BalasPadam
  2. cantik jgk ..kn cari nk letak kt gitar lah ...

    BalasPadam
  3. macam mana nak main benda ni maksud sy nk dapatkan pelekat2 santek cmni..leh design sendiri ke camana? pastu nk order pulak camana?

    BalasPadam
  4. yeah, nampak akustik gtuw... cool :)

    BalasPadam
  5. kalo nk, kitew gtaw k...nice dear :)

    BalasPadam

Ini cuma blog pelekat, silakan tempah jika berminat.. ;D