Pengikut

Jumaat, November 25, 2011

akemilurves.blogspot.com

Pelekat ni pulak baru je disiapkan hari ni. Petang ni baru nak diterbangkan ke Kelantan. Harap² selamatlah sampai ke tangan Cik Ana. Pun nak dilekatkan dekat cermin kereta.



Alhamdulillah, setelah sekian lama ahkhirnya siap jugak pelekat ni. Nasib baik tuan yang menempah ni paham dengan tahap kesibukan + kemalasan aku hehe.

Mula² saja aku guna warna merah jambu, konon nak match dengan baju diaorang. Tapi Cik Ana tak minat pulak. Setelah berlaku sedikit pe-reject-an dan pengubahan warna, dia pun setuju dengan warna ni ;D


Saya budak baru belajar, kalau ada kekurangan sila kasi tahu ye. Sebarang pertanyaan korang boleh hantar ke yusofbinngadi@gmail.com. Terima kasih. ;)



5 ulasan:

  1. U! Bez giler wat stiker kete!! Tak terikir pon, DAEBAK! :O

    BalasPadam
  2. rasa x sbar nak tgok pelekat kereta ue...tq usop...hehehe...:-)

    BalasPadam
  3. salam kenal,,sukses yahh dengan postingan nya

    BalasPadam

Ini cuma blog pelekat, silakan tempah jika berminat.. ;D