Jumaat, November 25, 2011

pupel.blogspot.com

Hai kauorang. Akhirnya berjaya jugak aku update blog bajet comel ni. Lepas ni aku nak cuba jadi lebih progressive lagi, kauorang pun jangan segan² la nak kasi support sama aku wokay.

Saja aku nak kongsi satu gambar tempahan pelekat kereta ni..



Pelekat ni lama dah siap sebenarnya, Ditempah oleh Puan Pupel, jenguk la blog beliau, cantik siap ada bisnes craft comel² lagi. Design ni beliau yang buat sendiri, jadi tugas aku cuma print out dan pos sahaja.

Alhamdulillah selesai dah. Cuma aku tak dapat mintak gambar pelekat ni setelah dilekatkan ke keretanya.


Saya budak baru belajar, kalau ada kekurangan sila kasi tahu ye. Sebarang pertanyaan korang boleh hantar ke yusofbinngadi@gmail.com. Terima kasih. ;)


1 ulasan:

  1. hahah dah lama amat siot. aku pun takde ambil pic. nanti e rajin2 nanti aku tempek kat blog:) macehh! blog ni makin cantik la.. jelessssssssssss

    BalasPadam

Ini cuma blog pelekat, silakan tempah jika berminat.. ;D