Pengikut

Jumaat, Oktober 12, 2012

Nutty Thin by Airi Delight


Kebetulan bila dah tiba hujung tahun ni kan orang kata 'musim kahwin'. Jadi Alhamdulillah ramai jugalah yang menempah sticker untuk majlis kahwin masing-masing. ;)

Oh ye untuk pengetahuan semua, brader Ayie Abas kita ni bukan calang² blogger tau, dia ada 14 blog kesemuanya. Tuan Blog yang cuma ada dua blog ni je pun rajin tak rajin je nak update hihi.


*****

Ok kali ni bukan sticker majlis kahwin ye bro. Nutty Thin, design by kizdesign. Ingat design comel, ingat kizdesign ;)






Sebarang tempahan, pertanyaan atau pendapat boleh dihantar ke yusofbinngadi@gmail.com. Terima kasih. ;)


3 ulasan:

  1. 14 blog? WOW. Tak mampu lah. Haha

    BalasPadam
  2. Salam. Wah cantiknya blog ni!=) Suka tengok.^^ Jom join segmen saya!^^ http://www.aimisyahirah.com/2012/09/senarai-peserta-segmen-cik-misya-nak.html

    BalasPadam

Ini cuma blog pelekat, silakan tempah jika berminat.. ;D