Pengikut

Rabu, Mac 14, 2012

Monster Energy sticker

Motosikal Yamaha LC warna oren terang ditampal sticker warna hijau garang macam ni hasilnya memang sangat memberangsangkan. ;D

Selain trend tempek sticker bomb kat bahagian motor, sticker ni pun ramai jugak yang pakai.

 Terlupa nak mintak brader tu send gambr moto yang dah siap ditampal sticker ni. Tak apalah lain kali masih boleh dan semua ni cuma berharga RM 35 (tak termasuk tampal).



Kami budak baru belajar, kalau ada kekurangan sila kasi tahu ye. Sebarang pertanyaan boleh dihantar ke yusofbinngadi@gmail.com. Terima kasih. ;)  

5 ulasan:

  1. mmng murah :D
    35 rnggt (ta siap tampal)
    hahah

    BalasPadam
  2. Hai kawan.. heheh


    Kualiti insyaAllah dijamin terbaik. ;D

    BalasPadam
  3. waahhh,

    kalau tampal mcmana pulok ?




    #YOUSOF, kat KL nun aku ada jumpa satu port sticker gila murah. kedai melayu. jum runner ? !HAHAH

    BalasPadam
  4. http://akubencihacker.blogspot.com/2012/03/sedang-mencari-sponsor.html

    Salam and Hyepp! :)

    Saya nak buat satu GA ,
    + tgh cri sponsor.
    Berminat nak sponsor?

    BalasPadam
  5. ehemmmm . org tersyg aku pun tampal gambar ni dekat LC beliauuu . heee :)

    BalasPadam

Ini cuma blog pelekat, silakan tempah jika berminat.. ;D