Pengikut

Rabu, Oktober 31, 2012

Fizahnor Craft!!

Tanda seruan dekat tajuk tu menunjukkan ketegasan! ;D Sebenarnya barang dah lama sampai ke tangan tuan punya barang, dah luak pun rasanya tapi baru sekarang Tuan Blog sempat nak kongsi dekat blog.

• Kad perniagaan



Together we green the world. Siapa lagi nak sayang bumi kalau bukan kita?


  
• Stiker label 


Ok dah habis baca dan tengok entri ni? Jom sama² terjah blog Kak Fizah ni! Oh ye selain buat cradt yang comel², Kak Fizah jugak terima tempahan cake, cupcake dan muffin. ;)

fizalvnor-felt-craft.blogspot.com


Sebarang tempahan atau pertanyaan boleh dihantar ke yusofbinngadi@gmail.com. Terima kasih. ;)

5 ulasan:

  1. byknyer pelekat...kreatif dan cantik2..

    warna warni...ramai yg tertarik mcm ni

    BalasPadam
  2. tunggu gua order tapi lambat sikit, hehe, tgh fikir.

    err btw design ikut kehendak sendiri ke?

    BalasPadam
  3. Orait Madi! ;)

    Kehendak sendiri atau kehendak hati pun boleh hihi.

    BalasPadam
  4. T.kasih en yusof, baru Tuan empunya card jwb hehe.... t.kasih byk sticker n card dh luak hehe... ntn Insyallah nk order lg sticker dh nk abis. ntn sy sms ek.. tq very much..

    BalasPadam

Ini cuma blog pelekat, silakan tempah jika berminat.. ;D