Pengikut

Khamis, Februari 09, 2012

DSport punya sticker

Kauorang jangan tersilap fikir pulak. Ini bukan Sport 4D tu tetapi ini DSport, jenama barangan kecantikan wanita. Dari kelengkapan hujung rambut hingga ke hujung jari kaki. Ok yang itu tak benar. Kalau tengok gambar bawah ni kauorang tau la kot. 

http://www.dsport-asia.com/
Cantik kan header atas ni, macam sesuai pulak dengan tema warna blog bajet wangi ni. ;D



Sticker ni kawan aku yang bersemangat tempah. Mula² untuk kereta dia sorang. Tapi berkat usaha gigih beliau dan anak buahnya mencari geng baru, sekarang nak masuk 14 orang dah ahli diaorang.



Kami budak baru belajar, kalau ada kekurangan sila kasi tahu ye. Sebarang pertanyaan kauorang boleh hantar ke yusofbinngadi@gmail.com. Terima kasih. ;)

11 ulasan:

  1. wah...siap shining lagi sticker tuh....sukanya sukanya....

    BalasPadam
  2. bro,mana harga2 dia bro?nakkk orderrr plsss! setailo lah!

    BalasPadam
  3. wahhh terbaek la . bersilau dalam gelap tuuuuuu . heheeh :)


    cop ! aku nampak ada kereta viva pakai sticker mcm kau buat yang bom2 tuuu . ade kan ? ada kereta viva plat J pakai . dia tampal dekat keliling pintu kereta . pastu aku terus ingat kau tau ! hahahaha :)

    BalasPadam
  4. perghhhhh....
    ni rasa nak beli kete ni,
    eh..?bole tempah kat usopppppp.

    BalasPadam
  5. yup mmg lawa la :D :D

    # na tnye leyh buat tempahan seticker ke? hehe... cam berminat la ^_^

    BalasPadam
  6. smart r..tp tunggu bli kete br leh lkat.hiii

    BalasPadam
  7. D sport? aikkk.. macam nama tempat kereta sewa dekat seri iskandar..huhu, dak uitm sana, slalu dok sewa kereta kat sana.. yg ini kah? =)

    BalasPadam
  8. • Guna inkjet printer.. 2 in 1 Nip..


    • Butik fiQ'Ra > Hehe yeke?

    Yang pasti bukan yang ini.. Ini kelab kereta kawan je.. ;D

    BalasPadam

Ini cuma blog pelekat, silakan tempah jika berminat.. ;D